InfoPressAlbania
  • KREU
  • Artikuj
  • Opinione
  • Politikë
  • InfoPress
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Lifestyle
  • WEB TV
  • Të ndryshme
    • Aktualitet
    • Lajme
    • I përzgjedhur
    • Sociale
    • Shëndetësi
    • Histori
    • Kulturë
    • Kuriozitete
    • Horoskopi
    • Show Biz
No Result
View All Result
InfoPressAlbania
  • KREU
  • Artikuj
  • Opinione
  • Politikë
  • InfoPress
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Lifestyle
  • WEB TV
  • Të ndryshme
    • Aktualitet
    • Lajme
    • I përzgjedhur
    • Sociale
    • Shëndetësi
    • Histori
    • Kulturë
    • Kuriozitete
    • Horoskopi
    • Show Biz
No Result
View All Result
InfoPressAlbania
No Result
View All Result
Home Të ndryshme

Çfarë i ndodh trupit tuaj kur konsumoni rregullisht hudhër?

30 Dhjetor, 2023
in Të ndryshme
A A
Çfarë i ndodh trupit tuaj kur konsumoni rregullisht hudhër?

“Pyet mjekun” është rubrika më e re, një platformë që bën të mundur kontaktin ndërmjet mjekut dhe pacientit.

Nëse keni ndonjë pyetje, për gjithçka që ju shqetëson në shëndetin tuaj, këtu do të merrni përgjigje nga mjekë me eksperiencë, pa rezervime takimesh dhe duke shmangur radhët e gjata.

Pacienti: Çfarë i ndodh trupit tuaj kur konsumoni rregullisht hudhër?

Mjeku: Nëse ka një thelpi hudhër në një recetë, shtoni tre! Shumë prej nesh e duan hudhrën. Hudhra ofron disa përfitime shëndetësore mjaft mbresëlënëse kur konsumohet rregullisht dhe disa prej tyre përfshijnë: funksionin e zemrës, tretjes dhe sistemit imunitar.

Vlerat nutricionale të hudhrës
Hudhra jo vetëm që i jep shije ushqimit, por gjithashtu shton vlerat. Sipas USDA, hudhra përmbanë:

Kalori: 13
Karbohidratet totale: 3 g
Fibra dietike: 0 g
Sheqernat totale: 0 g
Proteina: 0,5 g
Yndyra totale: 0 g
Natrium: 1.5 mg
Kalium: 36 mg
Vitamina C: 2.8 mg
Meqenëse vëllimi i hudhrës që konsumojmë zakonisht është mjaft i vogël, sasia e lëndëve ushqyese që marrim është gjithashtu e ulët. Thënë kështu, hudhra përmban lëndë ushqyese që promovojnë shëndetin si vitamina C, zink, hekur, kalium, magnez dhe vitaminë K. Nëse konsumoni hudhër rregullisht, do të merrni një sasi më të madhe të këtyre vitaminave dhe mineraleve të rëndësishme.

Përfitimet shëndetësore të konsumimit të hudhrës
Forcon sistemin imunitar

Inflamacioni kronik mund të dëmtojë imunitetin tuaj duke ulur numrin e qelizave të bardha të gjakut. Studimet që analizojnë efektet e ekstraktit të hudhrës kanë zbuluar se ajo ndihmon në reduktimin e inflamacionit sistemik dhe rivendosjen e niveleve të qelizave të bardha të gjakut, sipas një studimi të vitit 2021 në Journal of Clinical and Translational Research. Kjo është kryesisht falë alicinës, një përbërës që përmban squfur që gjendet në ushqimet me allium si qepët, qiqrat dhe hudhrat.

Për më tepër, një përmbledhje e vitit 2020 në Trendet në Shkencën dhe Teknologjinë e Ushqimit zbuloi se, falë përbërjeve të saj organosulfurike, hudhra mund të ketë aktivitet antiviral. Studiuesit besojnë se hudhra ndihmon në parandalimin e marrjes dhe riprodhimit të viruseve në qelizat tona.

Ul kolesterolin

Menaxhimi i niveleve të kolesterolit është i rëndësishëm sepse kolesteroli i lartë rrit rrezikun e sëmundjeve të zemrës dhe goditjes në tru. Hudhra gjithashtu mund të përmirësojë nivelet e kolesterolit, veçanërisht tek ata me kolesterol të lartë ose diabet, sipas një studimi të vitit 2020. Megjithatë, këto gjetje janë të kufizuara, pasi shumica e studimeve në këtë përmbledhje zbuluan se përfitimet vinin nga ekstrakti i vjetër i hudhrës ose format shtesë të hudhrës dhe jo nga llojet e hudhrave të përdorura në gatim.

Ul presionin e gjakut

Ndikimi i hudhrës në shëndetin imunitar, së bashku me potencialin e saj për të ulur nivelet e kolesterolit, mund të ulë gjithashtu presionin e gjakut, sipas rishikimit të lartpërmendur në Antioksidantë. Një studim zbuloi se hudhra mund të zvogëlojë presionin sistolik dhe diastolik të gjakut tek njerëzit me sindromë metabolike – faktorë që rrisin rrezikun e sëmundjeve të zemrës, goditjes në tru dhe diabetit, sipas Institutit Kombëtar të Zemrës, Mushkërive dhe Gjakut. Këto përfitime u gjetën kur pjesëmarrësit konsumuan 100 miligramë për kilogram të peshës trupore (mg/kg) hudhër të grimcuar dy herë në ditë për katër javë.

Rregullon nivelin e sheqerit në gjak

Hudhra gjithashtu mund të ndihmojë në rregullimin e niveleve të sheqerit në gjak, veçanërisht te njerëzit me diabet. Një meta-analizë e vitit 2019 në Diabetin e Kujdesit Parësor zbuloi se hudhra ishte më efektive se një placebo në reduktimin e niveleve të glukozës në gjak të agjërimit dhe hemoglobinës A1C te njerëzit me diabet. Nivelet e glukozës në gjak të agjërimit ranë me pothuajse 11 mg/dL dhe A1C ranë me rreth 0,6 mg/dL – të dyja përmirësime të rëndësishme.

Mund të keni shëndet më të mirë të zorrëve

Ju mund të keni dëgjuar për probiotikët – bakteret e gjalla që mbështesin shëndetin e zorrëve – por mos e nënvlerësoni fuqinë e prebiotikëve. Prebiotikët ushqejnë bakteret e shëndetshme në zorrë dhe hudhra është një burim i mirë i tyre. Në fakt, pas tre muajsh plotësimi të ekstraktit të hudhrës së moshës Kyolic, pjesëmarrësit në një rishikim dhe meta-analizë të vitit 2020 në Mjekësinë Eksperimentale dhe Terapeutike kishin mikrobiome të zorrëve më të shëndetshme.

Megjithatë, hudhra nuk është miqësore me sistemin gastrointestinal të të gjithëve. Hudhra është e lartë në fruktane, kështu që mund të shkaktojë simptoma: si gazra dhe fryrje për njerëzit me sindromën e zorrës së irrituar (IBS).

Përfitime të tjera të mundshme
Hudhra është gjithashtu një burim i antioksidantëve. Në fakt, antioksidantët në ekstraktin e hudhrës së vjetër mund të zvogëlojnë neuroinflamacionin për të mbështetur funksionin e trurit me kalimin e moshës, sipas një studimi të vitit 2020 në Mjekësinë Eksperimentale dhe Terapeutike. Përveç kësaj, një studim i vitit 2019 në Nutrients zbuloi se te të moshuarit, ata që konsumonin më shumë hudhër jetonin më gjatë se ata që konsumonin rrallë hudhër. Ky studim ishte vëzhgues, kështu që nuk mund të themi me siguri se hudhra ju bën të jetoni më gjatë.

Hudhra është një perime e zakonshme në shumë kuzhina. Jo vetëm që shton shije, por gjithashtu shton vlera ushqimit. Shumica e studimeve kanë gjetur përfitime shëndetësore nga format e koncentruara të hudhrës si ekstrakti i hudhrës së vjetër ose suplementet e hudhrës.

Përjashtim bëjnë ata me sëmundje të tretjes si sindroma e zorrës së irrituar (IBS) ose sëmundja e refluksit gastroezofageal (GERD), pasi hudhra mund të rrisë gazrat, fryrjen dhe refluksin e acidit. Ju gjithashtu do të dëshironi të jeni të kujdesshëm për marrjen e dozave të larta të hudhrës nëse jeni duke marrë ilaçe për diabetin, presionin e lartë të gjakut, kolesterolin ose mpiksjen e gjakut. pasi hudhra ka efekte antihipertensive, antidiabetike dhe uljes së kolesterolit. Flisni fillimisht me mjekun tuaj.

Të Lidhura

Martin Henze:”Shqipëria nuk mund të hyjë në BE me autokratin Rama dhe me këtë qeveri”
Të ndryshme

Martin Henze:”Shqipëria nuk mund të hyjë në BE me autokratin Rama dhe me këtë qeveri”

6 Qershor, 2026
FOTO/ Shpëtim Axhami krah Princit Leka II në ceremoninë madhështore mbretërore në Rumani, mesazhe të forta për të ardhmen e Shqipërisë
Të ndryshme

FOTO/ Shpëtim Axhami krah Princit Leka II në ceremoninë madhështore mbretërore në Rumani, mesazhe të forta për të ardhmen e Shqipërisë

12 Maj, 2026
Televizioni, fabrilë antivlerash
Të ndryshme

Televizioni, fabrilë antivlerash

5 Maj, 2026
Të ndryshme

Krenar Dunga, një model i rrallë i lidershpit dhe ekselencës rinore në Shqipëri

1 Maj, 2026
Skandal në spitalin e Korçës: Denoncime për degradim, mungesë kushtesh dhe abuzime
Të ndryshme

Skandal në spitalin e Korçës: Denoncime për degradim, mungesë kushtesh dhe abuzime

20 Prill, 2026
Reuters: Të dhënat satelitore tregojnë se Toka po bëhet gjithnjë e më e ndritshme natën
Të ndryshme

Reuters: Të dhënat satelitore tregojnë se Toka po bëhet gjithnjë e më e ndritshme natën

10 Prill, 2026

TË FUNDIT

Ditmir Bushati në 35-vjetorin e PS: Protestat tregojnë se kemi tradhtuar zotimet tona
Aktualitet

Ditmir Bushati në 35-vjetorin e PS: Protestat tregojnë se kemi tradhtuar zotimet tona

12 Qershor, 2026

Sali Berisha fton demokratët të bashkohen sot në protestën e thirrur në orën 18.00
Aktualitet

Sali Berisha fton demokratët të bashkohen sot në protestën e thirrur në orën 18.00

12 Qershor, 2026

Protesta për Zvërnecin ‘përplas’ Zegjine Çaushin me influenceren: Të bësh ironi dhe ti shëmtirë…
Aktualitet

Protesta për Zvërnecin ‘përplas’ Zegjine Çaushin me influenceren: Të bësh ironi dhe ti shëmtirë…

9 Qershor, 2026

Peticioni për largimin e Ramës kalon 1.7 milionë firma
Aktualitet

Peticioni për largimin e Ramës kalon 1.7 milionë firma

9 Qershor, 2026

"InfoPressAlbania", është një media e re online, e lançuar më 04 Nëntor 2018. Synimi i "InfoPressAlbania" është informimi në kohë reale i ngjarjeve, por edhe zhvillimeve të tjera nga politika, showbiz, sport, kulturë, etj. Moto e "InfopressAlbania" është: Lajmi vjen tek lexuesit përmes këndeve të ndryshme të vëzhgimit. Ne hulumtojmë përtej lajmit për të shpalosur për lexuesit të vërtetën. E veçanta e InfoPressAlbanai qëndron në promovimin e "Modeleve të Suksesit" të bizneseve dhe individëve në fusha të ndryshme, që me shembullin e tyre janë motivues për gjithsecilin. I përkushtuar për të ofruar një mbulim origjinal konstant në të gjithë Shqipërinë mbi fushat e lartpërmendura, InfopressAlbania, synon gjithashtu, të sigurojë akses në lajmin e parë, duke ofruar një staf gazetarësh që do të shërbejnë si sistem rrjetizues për mbulimin e informacionit në të gjithë territorin.

@2024 InfoPressAlbania

No Result
View All Result
  • KREU
  • Artikuj
  • Opinione
  • Politikë
  • InfoPress
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Lifestyle
  • WEB TV
  • Të ndryshme
    • Aktualitet
    • Lajme
    • I përzgjedhur
    • Sociale
    • Shëndetësi
    • Histori
    • Kulturë
    • Kuriozitete
    • Horoskopi
    • Show Biz

© 2024 Infopressalbania.com